Evgeny Terem

2017-09-18 2017-09-19 2017-09-20 2017-09-21 2017-09-22 2017-09-23 2017-09-24
8:00 - 9:00
9:00 - 10:00
10:00 - 11:00
11:00 - 12:00
12:00 - 13:00
13:00 - 14:00
14:00 - 15:00
15:00 - 16:00
16:00 - 17:00
17:00 - 18:00
18:00 - 19:00
19:00 - 20:00
20:00 - 21:00
21:00 - 22:00

Anastasia Terem

2017-09-18 2017-09-19 2017-09-20 2017-09-21 2017-09-22 2017-09-23 2017-09-24
8:00 - 9:00
9:00 - 10:00
10:00 - 11:00
11:00 - 12:00
12:00 - 13:00
13:00 - 14:00
14:00 - 15:00
15:00 - 16:00
16:00 - 17:00
17:00 - 18:00
18:00 - 19:00
19:00 - 20:00
20:00 - 21:00
21:00 - 22:00

ÓRATÍPUSOK - RúdtáncDebrecen®
ÓRATÍPUSOK ISMERTETŐ
KEZDŐ ÓRA Mottónk: BÁRKINEK, BÁRHOL, BÁRMIKOR! Első látogatóként, minden alkalommal ezt az órát ajánljuk, ugyanis kezdő órára nem szükséges előképzettség, és ezzel együtt mindent megmutat, amiről a kezdetekben szól a rúdsport. Kortól, nemtől függetlenül bárki részt vehet az órákon. Iskolánkban szakmai trénerek segítségével, többféle szintrendszer működik, elősegítve ezzel az izmok megfelelő fejlődési folyamatát és elkerülve az esetleges sérülséket. Újoncként KEZDŐ 1-2, NÉVRE SZÓLÓ szintrendszert adnak át Neked a trénerek, melyet nyugodtan megtarthatsz így óráról órára a saját tempód alapján tudsz haladni. Rúdtánc iskolánkban egyedülállóan, kis csoportos órák keretein belül (max. 10 fő) tudsz tanulni, garantálva ezzel a maximális fejlődést. Részvételi szándékod a létszámlimit miatt előre szükséges jelezni, regisztráció után a jelentkezés gombra kattintva.
Az esetlegesen felmerülő kérdéseidre a GYIK menüben találsz válaszokat (Lásd: GYIK)
HALADÓ 1 ÓRA Rudas előképzettség szükséges!
A haladó 1 órák folyamán már-már szinte lehetetlennek tűnő trükkök elsajátításával ügyeskedhetsz, melyhez mindenképpen ajánljuk a GYAKORLÓ, és az ERŐSÍTŐ & NYÚJTÁS órát, mint kiegészítéseket. A RúdtáncDebrecen saját készítésű HALADÓ 1 szintrendszere alapján, pillanatok alatt lóghatsz fejjel lefelé, és, ha elég bátor vagy érdekesebbnél-érdekesebb pózokat tanulhatsz meg, melyeket az előzőekben említett GYAKORLÓ órán profi szintre tökéletesíthetsz.
A csoportba bekerülni előzetes szintfelmérő alapján lehetséges, melynek feltétele a kezdő I. és kezdő II. elemek ismerete.
(A szintvizsga INGYENES, részletekről érdeklődj a trénereknél.)
HALADÓ 2 ÓRA Rudas előképzettség szükséges! Ismerős az érzés, amikor újoncként belecsöppensz egy olyan gyakorló órába, ahol a haladó tanítványaink is tökéletesítik tudásukat? Bárcsak én is ilyen ügyes lennék! (fogalmazódik meg a fejekben) Haladó 2 szinten lévő tanítványaink heti bontásban minimum 5-6 alkalommal edzenek, és többen közülük versenyszerűen űzik a rúdsportot. Egy évre előre megtervezett edzésterv alapján képzik magukat, és fejlszetik a tudásukat szakmailag, mentálisan, és fizikailag egyaránt.   A csoportba bekerülni előzetes szintfelmérő alapján lehetséges, melynek feltétele a haladó 1, a kezdő I. és kezdő II. elemek ismerete.  (A szintvizsga INGYENES, részletekről érdeklődj a trénereknél.)
MAGÁNÓRA / MAGÁNCSOPORT Megegyezés szerint 60 vagy 90 perc. 1-3 fő/ óra. Ha szeretnél gyorsabban fejlődni, kitüntetett figyelemre vágysz, vagy egy-két elem nehezebben megy, akkor mindenképp ezt válaszd. Az órára előzetes egyeztetés, az általad kiválasztott trénerrel szükséges. 
GYAKORLÓ ÓRA 120 perc önálló, kötetlen gyakorló idő tréneri segítség nélkül. Ahhoz, hogy megfelelően tudj fejlődni, és a már elsajátított elemek kitűnően menjenek, mindenképpen érdemes ezt az óratípust látogatnod. A folyamatos gyakorlás minden sikersztori alapja. A rúdfitnesz órákhoz  hasonlóan a speciális bemelegítés után kezd a könnyebb trükkök gyakorlását, majd haladj az egyre nehezebbek felé, így az idő előre haladtával egyre jobban eléred az edzéshez szükséges testhőmérsékletet, az izmaid is készek a munkára, és hidd el bármire képes leszel, amit csak szeretnél. Javasoljuk, hogy csak olyan elemek kivitelezését gyakorold, amiket már csoportos rúdtánc órán tréner felügyelete mellett tanultál, elkerülve ezzel az esetleges sérüléseket, baleseteket.
KLASSZIKUS BALETT A klasszikus balett alapjaira építve, vonal-, és lábvezetéseket tanulhatsz meg, melyeket tökéletesen tudod ötvözni a rúdfitnesz óráidon elsajátított elemekkel.  Az óra tematikájában a forgástechnika és a nyújtás alap fokozatai is szerepelnek. Ahogy azt minden jó tánctanár tudja, a klasszika minden tánc alapja, így most már érhető, miért is szerepel ez az órafajta az órarendben. A mesternő minden praktikát bevet annak érdekében, hogy bárkiből tökéletes balerinát neveljen, így te is érezheted magad igazi balettkirálynőnek.  Az óra a helyes testtartásért, a lágy és művészi vonalvezetésért és nem utolsó sorban egy alapvető testtudat kialakításáért, és annak berögzítéséért is felelős.
NYÚJTÁS ÓRA Az egyik legnehezebb óratípus - legalábbis mentálisan - ugyanis teljes mértékű fegyelmezettséget és nyugodtságot igényel. Az óra folyamán a test különböző részeit (láb, hát, váll stb.) levegőn alapuló és dinamikus nyújtástechnikákkal nyújtjuk, elérve a maximális nyúlási szintet és elkerülve ezzel a sérüléseket. A SIKER GARANTÁLT!
GYEREK ÓRA 2014-től lehetőség nyílt a GYEREKEK számára is kipróbálni ezt a különleges, de igen nehéz sportot. Minden olyan érdeklődőt várunk szeretettel, akik valami egészen különleges, ám a test és az izomzat számára igazán összetett mozgásformát választanának. Előnyt jelent talajtornában és RSG-ben, illetve klasszikus balettben szerzett tapasztalat, de szeretettel várunk teljesen kezdő gyerekeket is. A gyerekek számára a versenyekre való felkészülési folyamatban, a tematikus rúd órák mellett, talajgyakorlat foglalkozások, klasszikus balett, nyújtás és erősítő órák is szerepelnek.
ERŐSÍTÉS & NYÚJTÁS ÓRA A rúdfitnesz órák mellett a legkedveltebb óratípus, ahol az edzés mellett nem maradhat el a kacagás, az izzadás és természetesen az izomláz sem.
Mint azt tudjuk, a rúdtánchoz szükséges a minőségi izomzat és a hajlékonyság. Ezzel az óratípussal mindkettőt fejlesztheted. 90 perces, nem táncos vagy technikai óra,  de szinte minden gyakorlatot a rúd segítségével végzünk (saját testsúlyos edzés), így az ehhez szükséges izmok erősödnek. Az óra folyamán a mélyizomzat folyamatos terhelésével és annak megfelelő lenyújtásával elérjük, hogy az edzést követően 2-3 nap múlva jelentkezzen egy  - érzem, hogy mozogtam - "kellemes" érzés, nem pedig egy - a későbbiekben mozgásszervi problémához vezető - izomgyulladás. Tökéletesen használható izomzatot tudsz felépíteni, mindezt a saját súlyod edzésével. 
Izzadásban nem lesz hiány, így mindenképpen hozz magaddal törölközőt és megfelelő mennyiségű ( min. 2 L ) folyadékot.
Újdonságként szeptembertől HIPER Erősítés & Nyújtás órával is találkozhattok. Ezt az óratípust haladóknak ajánljuk.
FORGÓ RÚD / PÁROS ELEMEK ÓRA Akár a házi versenyre, akár a hazai / nemzetközi versenyekre készülve, biztosan találkoztatok már a forgó rúd fogalmával. Egy helyes versenykoreográfiának bizonyos százalékban tartalmaznia kell forgó rúdon kivitelezett elemeket, melyek igazi fejtörést és szédülést okoznak. A fix rúddal ellentétben ezen az eszközön egészen másképp kell megtanulni dolgozni, így annak érdekében, hogy bátrak és merészek legyünk, ha koreográfia készítésről van szó, heti egy alkalmat szánunk erre a típusú órára. Az óra menetében a fix és a forgó rúd használata egyaránt megjelenik, és egy bizonyos szint elérése után kisebb kombinációkat is megtanultok majd.
TEMATIKUS TÁNCOS ÓRA Óriási az érdeklődés erre az óratípusra, ugyanis hiszitek vagy sem, de ezen órák ideje alatt a rudas elemeket igazi táncos lépésekkel ötvözzük. Előtérbe kerül a salsa, a reggeaton, az argetin tangó és számos egyéb táncstílus, de ami még ennél is izgalmasabb, hogy forgásokat, pózokat is megtanulhattok.
Shake your body névre keresztelt óránk igazi csajos, csípőrázós koreokat rejteget, de az egyéb showtáncos mozdulatok sem maradhatnak ki.
PARTY ÓRA Ajánljuk: születésnap, névnap, lánybúcsú, szalagavató, csapatépítés esetén.
Buli hangulatú, egyedi igények szerint szabott óra.
Megegyezés szerint 60 vagy 90 perc, welcome drink az érkezéskor.
Részletekről érdeklődj a rudtancdebrecen@gmail.com email címen.